• Priser

    læs mere
  • Aktuelt

    -

    læs mere
  • Ferie & lukkedage

    læs mere
  • Brugeroprettelse

    Tryk på “SELVBETJENING” i menuen til højre. Herefter kommer du videre til klinikkens e-portal Første gang du besøger e-portalen, skal du oprettes som bruger. Brugeroprettelsen sker ved at trykke på “Opret mig som bruger” under teksten til højre for cpr nummer boksen. Under brugeroprettelsen skal du udfylde en række oplysninger om dig selv, det er Continue Reading

    læs mere
  • Selvbetjening

    Læs nærmere her

    læs mere

Aktuelt

COVID-19/CORONAVIRUS-UDBRUD (OPDATERET D. 3/4-2020):

Man må IKKE møde op i klinikken uden forudgående aftaler, også selvom man føler sig rask.

OBS: dagligt mulighed for videokonsultation efter telefonisk aftale. Til selve konsultationen anvendes: Min Læge App. Husk at der kun foretages videokonsultationer efter aftale.

MØD IKKE OP MED FEBER/HOSTE/ONDT I HALSEN. RING OG AFTAL NÆRMERE

TAG IKKE PÅRØRENDE ELLER BØRN MED I VENTEVÆRELSET ELLER I KONSULTATIONEN

DIGITAL SELV-VURDERING AF COVID-19-SYMPTOMER: Link

OBS: Ikke-akutte konsultationer aflyses eller klares over video/telefon så vidt muligt for at begrænse spredning, vi forsøger at ringe til alle. Nye tider kan aftales når der forhåbentlig er bedre overblik over situationen.

Brug så vidt muligt 45862628.dk eller Min Læge app til at kommunikere med klinikken, idet telefonen er meget belastet aktuelt Min Læge app er god at have, da vi kan anvende den til videokonsultation.

Hvis du har spørgsmål om COVID-19, uden at du selv er syg, bedes du orientere dig på sundhedsstyrelsen hjemmeside eller ringe på Corona hotline på 70200233. Lægevagten eller klinikken har ikke kapacitet til at besvare spørgsmål der ikke handler om aktuel sygdom.

Lette symptomer: Lette “influenza-lignende symptomer” såsom ondt i halsen, hoste, muskelømhed, let hovedpine eller feber bør føre til at man opholder sig i hjemmet og kun give anledning til lægekontakt, hvis de forværres eller ikke bedres.

Videokonsultation GUIDE: Klinikken har mulighed for at foretage videokonsultation. Dette foregår efter telefonisk aftale via Min Læge App.

Recepter: Recepter der normalt kun udstedes ved fremmøde, kan i en periode håndteres telefonisk efter aftale med Styrelsen for Patientsikkerhed.

Selv rask, men pårørende der er syg: Man skal ikke isoleres, men skal være ekstra opmærksom på egne symptomer, Spørgsmål angående sygemelding, isolation og lignende rettes til Corona hotline på 70200233. 

 

 http://45862628.dk eller i Min Læge app har du mulighed for at forny recepter samt stille korte, ikke-akutte spørgsmål til lægen.

Vi opdaterer løbende.

 

Klinikken er aktuelt lukket for tilgang af nye patienter.

Lea starter den 1. april og skal være her i et halvt år introduktionsstilling som praktiserende læge